Consultanta cu privire la tipul de societate, daca aceasta va fi sau nu platitoare de TVA, modul de impozitare – pe venit sau pe profit, precum si alte probleme de drept comercial ce pot apărea în functie de particularitatea cazului;
Consultanta Rezervare denumire;
Consultanta Redactarea actului constitutiv al firmei ce va cuprinde informații particulare fiecărei societăți;
Consultanta Redactarea și atestarea declarației de administrator și a declarației de asociat;
Consultanta Redactarea actului privind deținerea sediului social (contract de comodat sau contract de închiriere/subînchiriere);
Consultanta in vederea Depunerii dosarului complet și reprezentare în fața Oficiului Registrului Comerțului teritorial, în vederea obținerii personalității juridice;
Management de proiect
Coordonarea activitatilor pentru a obtine rezultatele asumate;
Monitorizarea bugetului si a indicatorilor de progres;
Raportarea periodica solicitata de finantator;
Realizarea procedurilor de achizitie prevazute in cadrul proiectului, intocmirea cererilor de plata si a raspunsurilor la eventualele notificari
Intocmirea cererilor de plata/rambursare si a raspunsurilor la eventualele notificari
Cercetare de piata
Desk Research Extragem si evaluam informatii existente deja, despre piata pe care activezi.
Interviuri in profunzime (in-depth interviews): prin aceasta metoda de cercetare calitativa obtinem si analizam detalii esentiale, descriptive, intervievand, cu sens, tipologii relevante de participanti. Respondentii sunt chestionati individual cu scopul evidentierii unor comportamente, atitudini și perceptii, in raport cu anumite obiective de cercetare prestabilite.
Moderare focus grup (interviu de grup): prin aceasta metoda obtinem un feedback deschis, asumat, ce ne ajuta sa descoperim “insights”-urile specifice produselor tale, asocierile, si ne permite, de plida, sa dezvoltam parametrii unei actiuni publicitare sau sa testam un mesaj, ambalaj etc.
Cercetare cantitativa Masuram opinii si atitudini, intervievand, pe baza de chestionar, esantioane reprezentative de persoane. Acest tip de cercetare realizeza numarari si stabileste ierarhii, ele pot genera concluzii relevante ce stau la baza deciziilor strategice. Realizam cercetari de notorietate, de satisfactie, analize de profil sau evaluari concurentiale.
Sesiuni de Consultanta
Ne deplasam la sediul afacerii tale si iti oferim tie si echipei tale consultanta de care ai nevoie. Iti putem oferi consultanta in marketing, vanzari, identificare surse de finantare.